Weekend quiz

Fill the blank in English to match the meaning of the Japanese below.

1.  I'm going to be (                 ) with you.
     正直に言わせてもらいます。

2.   I'm really feeling (              ).
      私、かなり落ち込んでいます。

3.   I wish I (                ) a bird.
      私、鳥だったらなあ。

4.    I can't decide (               ) to do.
       私は、どうしたらいいか決められません。

5.    I'll (               ) it a try.
       私、やってみます。